مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-17سياسي

آخرین وضعیت برگزاری کلاس ها و  امتحانات دانشگاه فردوسی مشهد


همچنان تا پایان ترم کلاسی به صورت حضوری نخواهیم داشت و امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد و  تنها دانشجویان دکترا و ارشد می توانند طبق پروتکلی که تعریف می ‎شود برای پایان نامه خود در دانشگاه حضور داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همچنان تا پایان ترم کلاسی به صورت حضوری نخواهیم داشت و امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد و  تنها دانشجویان دکترا و ارشد می توانند طبق پروتکلی که تعریف می ‎شود برای پایان نامه خود در دانشگاه حضور داشته باشند.

محمد کافی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص خبر بازگشایی دانشگاه ها از 17 خردادماه، اظهار کرد: از 17 خردادماه خدمات دهی و حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه، البته با پروتکل خاص شروع می شود، یعنی افرادی که نیاز باشد، آزمایشی دارند یا کار پژوهشی آنها باید در دانشگاه انجام گیرد، امکان حضور در دانشگاه را دارند.

وی بیان کرد: برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که درس دارند و ترمشان را حذف نکرده اند، زمانی که ترم آموزشی آنها تمام شد، طبق زمان بندی و برنامه، امتحان می دهند و امتحان هم حتی الامکان به صورت مجازی برگزار می شود، مگر اینکه درس عملی و آزمایشگاهی باشد که فرد مجبور شود به صورت حضوری در دانشگاه حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برگزاری کلاس ها و  امتحانات دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین وضعیت برگزاری کلاس ها و  امتحانات دانشگاه فردوسی مشهد